maandag 5 maart 2012

Verschillende outfits #1 Lente/zomer

Dit is moeilijk voor me om samenstellen, omdat ik tot mei niks mag uitgeven. Toch doe ik het, dat maakt het in mei alleen maar leuker om mijn zomerkleding te shoppen. Het zal het wachten waard zijn!

Ik vond dit wel leuk, omdat je met de 2 basics: de rode top en de shorts met verschillende schoenen en jasjes, hele verschillende outfits kunt combineren voor in de zomer en in de lente. Als het nog iets te fris is kun je gewoon een panty of zelfs thermo panty onder de shorts dragen.

Voorbeeld van een outfit als je op een zomeravond gaat stappen. De basics heb je al, het shirtje en de shorts. Hierbij kun je de pumps of de ballerina's bij dragen of wat meer casual de rode gympen. Ik zou dan het leren jasje erbij doen, omdat ik die én superleuk vind én beter bij de pumps vind passen. (Je kunt natuurlijk ook gewoon een jurkje aandoen, maar ik vond dit wel leuk om te laten zien)

Zo kun je ook veel outfits maken voor een dagje strand of een wandeling over de boulevard of een drankje (ijsje) halen in de stad!

Je hoeft dus helemaal niet veel kleren te hebben voor veel verschillende outfits. Met een paar basics kun je ook veel combineren. Daarom dat ik binnekort het artikel 'Musthaves voor een goede kledingkast' plaats.

Ik kan niet wachten om deze dingen te shoppen! Ze zijn trouwens bijna allemaal van H&M, behalve de zonnebril. Ik vond dit wel makkelijk, want mocht je iets willen kun je even naar hm.com en je hebt het!

Heb je ook zo'n zin om je lente/zomer kleding te shoppen?



1 opmerking:

Geef je reactie!