woensdag 7 maart 2012

Zomervoorbereiding: Bikini's

Ik ben al helemaal bezig met de zomer. Ik heb er heel veel zin in, misschien omdat mijn vorige zomer nou niet zo'n pretje was. Ik was veel bezig met de brand van mijn kamer en aan zwemmen en aan het strand liggen kwam ik niet veel meer toe. Daarom ga ik het dit jaar helemaal goed maken en natuurlijk heb je daarvoor mooie bikini's voor nodig!

Ik heb een selectie gemaakt van een paar bikini's van 2 van mijn favoriete webshops.

Newlook.com
De rode bikini vind ik echt geweldig, die is helemaal mijn stijl. Ik denk dat ik hem ook echt ga bestellen, want hij kost bijna niks. De top en het broekje bij elkaar kosten 30 pond. Persoonlijk vind ik dit niet duur, want ik doe zelf altijd héél lang met een bikini. Daarom blijft mijn 'voorraad' bikini's ook groeien.
Ik heb alle kleuren bikini's, behalve zwart. Ik vind dat deze er dit jaar wel bij mag komen. Die rushes vind ik echt heel schattig en maken hem helemaal af. Deze kost bij elkaar, niet schrikken, 10 pond!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dorothyperkins.com
Dorothy Perkins heeft ontzettend leuke bikini's. Ik heb deze er tussen uit gepikt, omdat die niet lijken op degene die ik al heb. Ik koop namelijk vaak bijna dezelfde bikini's. Dat ga dit jaar dus niet doen!
Ik vind de witte erg leuk, door de 'knoop' in het midden. Lekker apart en voor een leuk prijsje, 21 pond namelijk.
En degene met de kersen vind ik super schattig! Ik wil die echt heel graag. Een beetje een simpel design, maar ik vind dat dat printje het wel goed maakt. En dit voor 23 pond.

Ik heb expres deze twee webshops uitgekozen, omdat niet zoveel mensen daarvan bestellen als bijvoorbeeld van de H&M. En ik trouwens nog nooit iemand anders gehoord over Dorothy Perkins. Als nog nooit hebt gekeken, moet je er echt een kijkje nemen. Een superleuke webshop. Ik vind vooral dat ze leuke sieraden hebben.

Heb jij al een beetje gezocht naar bikini's?




3 opmerkingen:

  1. Leuke bikini's! Ik heb er nog veel van vorig jaar, dus die eerst maar dragen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga bijna 4 weken naar Italië, dus ik draag ze toch wel allemaal :D!

      Verwijderen

Geef je reactie!