donderdag 1 maart 2012

Got to watch #2 broke girls

Ik heb een leuk onderwerp voor mijn blog bedacht. Got To Watch! Hierin vertel ik over leuke films maar vooral series die ik jullie aanraad. En dit zijn natuurlijk niet de series als Gossip Girl en 90210, die je of waarschijnlijk al kijkt of al van gehoord hebt.


De serie die ik nu ga uitlichten is 2 Broke Girls. Het is een erg grappige series, met veel leuke uitspraken. De verhaallijn gaat ongeveer zo:
 Caroline is al haar hele leven rijk geweest tot haar vader zijn fortuin verliest en in gevangenis belandt. Nu leeft ze in de metro, want daar is het natuurlijk warmer dan op de straten van New York.
Dan ontmoet ze Max en Max besluit haar in huis te nemen.

Ook Max heeft ook geen geld. (Daarom dus 2 broke girls) Max heeft zelfs twee baantjes. Ze past op en werkt in een diner, waar Caroline ook gaat werken. Max verkoopt daar ook haar zelf gekookte cupcakes. In het begin van de serie irriteert Max zich heel erg aan Caroline, omdat het zo'n typisch rijk meisje is. Later kan ze Caroline wel waarderen en willen ze samen sparen voor een Cupcake winkel.

Dit was de verhaallijn in het kort. Ik vind de serie persoonlijk héél grappig en wacht telkens op de nieuwe aflevering.
Deze serie komt zover ik weet niet in Nederland op TV, ik kijk al mijn series op Sidereel. Dit is een zeer betrouwbare site, die er ook heel profesioneel uitziet. Ook krijg je bij de meeeste series informatie erbij en soms ook filmpjes met commentaar op de series. Je hoeft geen account aan te maken, maar kunt gewoon inloggen met je facebook of twitter.

Waarop kijk jij je films of series?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef je reactie!